آهنگ سعید عرب بنام حالمو ببین
نوشته شده توسط : Amir

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام حالمو ببین

Download New Song By Saeed Arab Called Halamo Bebin

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام حالمو ببین

 

متن آهنگ :

عاشق تر از من نمیبینی دیگه
هیشکی برای تو نمیمیره دیگه
چی شد ;i رفتیو برنگشتیو دوست که داشتمو
دوسم نداشتیو
دلم دچارته دلم دچارته چون عاشقه
حالمو ببین احوالمو ببین
دل شده دیوونه حالشو ببین
راه بیا دلم راه بیا تا بگم نفس بی تو میگیره
دل بی تو میمیره

♦♦♦♦

حالمو ببین احوالمو ببین
دل شده دیوونه حالشو ببین
راه بیا دلم راه بیا تا بگم نفس بی تو میگیره
دل بی تو میمیره
میشکنه قلب من هرجا بی تو تنها شده
میبنده دل به تو دلم که عاشق حالته
دلم دچارته دلم دچارته
چون عاشقه
حالمو ببین احوالمو ببین
دل شده دیوونه حالشو ببین
راه بیا دلم راه بیا تا بگم نفس بی تو میگیره
دل بی تو میگیره

♦♦♦♦

حالمو ببین احوالمو ببین
دل شده دیوونه حالشو ببین
راه بیا دلم راه بیا تا بگم نفس بی تو میگیره
دل بی تو میگیره

دانلود از پاریس موزیک در لینک زیر :

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام حالمو ببین





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: